Skip to content

Veelgestelde vragen

Vind hieronder het antwoord op jou vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Contact

Algemene vragen

Bij A plus Business maken we gebruik van blended learning, dit houdt in dat er een afwisseling is van online en offline leren. Het grootste gedeelte van jouw lessen kun je online volgen, daarnaast hebben we de praktijkdagen om samen te komen in ruinen voor het offline gedeelte.

Vaak is er een bepaalde  basiskennis nodig om je in te schrijven voor een training, cursus of workshop. Mocht je dit niet hebben verwijzen we je graag naar A Plus Opleidingen.

Op het moment dat je hebt voldaan aan de betaling zal je aanvraag worden verwerkt in ons systeem, er wordt dan zo snel mogelijk een gebruikersnaam en wachtwoord verstuurd naar het opgegeven mailadres.

Na de aanmelding ontvangt u een bevestigingsmail van ons. Wij zullen jouw aanmelding zo snel mogelijk verwerken,  hierna krijgt je jouw inloggegevens zodat je zo snel mogelijk aan de slag kan.

Online bieden we verschillende tools aan om het studeren zo makkelijk mogelijk te maken, van Virtual classes  tot webinars, Jij kunt thuis aan de slag. Offline hebben we een groot pand dat het fysiek leren mogelijk maakt. Er is ruime keuze uit plekken om rustig te studeren, te bewegen in de beweegtuin.

Vier keer per jaar worden onze  cursussen, trainingen en workshops aangeboden. Helaas worden niet alle cursussen en  trainingen elke jaar 4 keer aangeboden. Een volledig overzicht is beschikbaar op onze website.

Het overgrote gedeelte van de lessen zullen online plaatsvinden, maar op de dagen dat je in Ruinen wordt verwacht zullen er ook klassikale lessen plaatsvinden.

Na het aanschaffen van een product bij A Plus Business heb je altijd recht op 14 dagen bedenktijd.

Nee een diploma is alleen van toepassing bij een opleiding, echter wordt er altijd een certificaat vrijgegeven.

Voor het volgen van de lessen zal er regelmatig feedback worden gevraagd van de studenten, daarnaast moeten de docenten Door middel van accreditatie hun kennis op peil houden.

De cursussen en trainingen die A Plus Business zijn volgens de standaarden van de CKRBO, hierdoor blijven wij constant bezig met het streven naar kwalitatieve hoge standaard.

Voor de laatste ontwikkelingen rondom A Plus Business kun je aanmelden voor de nieuwsbrief, daarnaast plaatsten we regelmatig verschillende blogs en updates op  Instagram and facebook.

Via de evenementenpagina op onze website kun je aanmelden.

Lesmateriaal

Binnen het inlogportaal is het mogelijk om het lesrooster in te zien, zo weet je precies wanneer welke les begint.

Het is niet mogelijk om het huiswerk via de post op te sturen, dit is alleen mogelijk via de online leeromgeving.

mocht u nog geen bevestigingsmail hebben ontvangen raden wij aan contact op te nemen met A Plus Business. Ons email adres is: info@Aplusbusiness.nl

Een virtual classroom is een gedeelde online ruimte waar de leerlingen en de docent van A Plus Business  gelijktijdig samenwerken.

Zodra je de inloggegevens ontvangt heb je toegang tot het lesmateriaal, Deze is te vinden bij mijn documenten op onze online leeromgeving.

Het kan voorkomen dat het extra lesmateriaal nog aangeschaft moet worden via de catalogus, deze kunt u dan kosteloos aanschaffen.

Ja dit is mogelijk, vaak moet hier nog wel voor betaald worden.

Onderaan de inlogpagina kun je kiezen voor de optie wachtwoord vergeten.

Wanneer je dan het opgegeven emailadres invoert, wordt er automatisch een nieuw, tijdelijk, wachtwoord toegestuurd, waarna je zelf een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Ja je kunt op elk willekeurig moment de Webinars terugkijken

Tenminste, de Webinars waar je vanuit de training of cursus toegang tot hebt.

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

A Plus Business moet betalen voor auteursrechtelijke materialen.

Het enige wat u nodig heeft is een computer of laptop met een webcam en internetverbinding. Al het lesmateriaal is online beschikbaar.

Persoon- en contactgegevens

Uiteraard gaan we voorzichtig om met jouw gegevens, hierbij volgen we de AVG wetgeving. een volledig overzicht van welke gegevens we verzamelen is te vinden op onze website.

Onderaan iedere pagina is het KVK nummer van A Plus Business te vinden

Het beste kunt u hiervoor telefonisch contact opnemen met A Plus Business.

Het e-mailadres wordt gebruikt je op de hoogte te houden van jouw voortgang, doorgeven van wijzigingen, en nog veel meer.

Telefonisch of via de mail kunt u het beste contact met ons opnemen.

Een klacht, bezwaar of beroep kun je  indienen door een officiële brief of mail te versturen naar A Plus Business, dan nemen wij deze in behandeling.

Betaalmogelijkheden

Het bedrag voor een training, kan direct worden overgemaakt of in termijnen worden betaald.

Er kan worden gekozen om in termijnen worden betaald.

Als je een eigen onderneming is zijn de kosten financieel aftrekbaar.

Als u gekozen heeft voor de optie in 1 keer te betalen zal deze voldaan moeten zijn voordat u begint.